torsdag 26 januari 2012

Hos BVC med Antonio som har blivit en hel fot längre

Idag var vi på BVC för att väga och mäta Antonio. Han vägde 4885 gram, och han har växt från 52 cm, till 56,5 cm. Typ lika långt som ena hans fot är.
Idag när jag skulle gå ut med Antonio och Hiro så var overallen hans förliten. Så det var bara att ta fram den större som låg i garderoben. Han söta lilla overall med öron är för liten=( Hans ben får inte plats. Den passade ju i förrgår. Hahaha

Syster var med även denna gång, för tanken var att vi skulle fixa ett pass åt henne efteråt. Vi satt på polisstationen i 40 minuter och insåg då att vårat nummer inte skulle hinna räknas upp innan det stängdes.

4 kommentarer:

  1. vad mycket du har redan tappat :) jätte fin !

    SvaraRadera
  2. Hej vart kommer din snygga tröja i från? Kram

    SvaraRadera
  3. Anonym ang tröja: Du måste ta fel på mig och min syster. Hon har köpt sin blus på Gina tricot i julas. Min är också från Gina fast från i somras. Vanlig 99kr t-shirt.

    SvaraRadera
  4. nej, jag menade din, med snygga blommor ´på ;) fin blogg !

    SvaraRadera