lördag 7 januari 2012

"Du får bara shoppa på nedre plan"

Idag har jag varit ner på stan och bytt en tröja. Tröjan jag köpte i förrgår skulle vara i storlek S, men jag kom hem med en storlek M. Vet inte vad som hände… Den jag köpte i M var slut idag, men det fanns en annan modell i storlek S. Alla andra som var kvar var M, L och XL.

Syster följde med. Vi var på H&M och kikade lite. Där reparerar dem hissen så jag kom inte upp på övervåningen för att titta på kläder. Jag tar inte rulltrappan med en så stor vagn och med ett så litet barn. Sen har jag aldrig åkt rulltrappa förut. Hissen skall repareras i en månad framåt. Tråkigt för handikappade och de som inte vågar åka rulltrappa med barnvagn som jag. Jag blev inte arg för det är ju fullt förståligt att hissen måste lagas en gång för alla, men samtidigt är det synd att hissen var den ända vägen att ta sig upp en våning.

2 kommentarer:

  1. en månad att laga en hiss är väll lite väl tycker ja!

    SvaraRadera
  2. Jonas va likadan med Anton, vågade inte åka tilltrampa så han fick träna med vagnen utan Anton i den på Erikslund:)
    Jag höll i Anton och han åkte upp och ner:)

    SvaraRadera