tisdag 31 januari 2012

På besök hos Malin

Idag har jag, Hiro och Antonio varit på besök hos min granne Malin och hälsat på. (Man kanske inte skriver "besök" och "hälsat på" i samma mening?)
 Malin fick hålla bebisen så mycket hon ville.
 Jag fick pussa på bebisen så mycket jag ville;)
 Nu kan han sitta själv om man bunkrar upp med kuddar. Huvudet ramlar inte fram längre.
 Inredningstidning, te och varma sockor. Check. (Mina är strumpor, men lät mysigare med sockor)...
Antonio älskar att ligga så här på bröstet. Han somnade på Malins bröst. Malin dog lite innombords för det var så mysigt.
 Han brås så jäkla mycket på mig. Ser ni hur tjurig han är? Jag såg ju ut så där hela min uppväxt. Tjurig asså.
 Bara jag som har en katt under vagnen?
 Antonio tjurar. Malin frågar vad som är fel men Antonio sätter armarna i kors och svarar att det inte är nåt.

5 kommentarer:

  1. Ta inte det här på fel sätt, men du får det att verka så enkelt att vara mamma. När jag tänker på att jag nångång kommer bli mamma ser jag bara arbete, stress och ett enda planerande och hinner jag med en stund för mig själv så måste jag evigt tacksam, typ. Men du visar att det finns hopp och att det inte alls behöver vara en börda att vara mamma, det uppskattar jag! :)

    SvaraRadera
  2. Ja blir så avundsjuk :( Vill oxå hänga med er å mysa med Antonio, te å sockor!
    Miss u grannisar!

    SvaraRadera
  3. de är enkelt :) de blir vad man gör det till

    SvaraRadera
  4. Sanna: Jag like:ar din kommentar så som man gör på facebbok;) (Med undantag från de mammor som har det svårt)

    SvaraRadera
  5. "Jag såg ju ut så där hela min uppväxt. Tjurig asså."

    HAHA fick upp världens roligaste bild i huvudet att du var bebis under väldigt många år innan jag hann läsa "tjurig asså".. :P Tack för skrattet!!

    SvaraRadera