måndag 27 december 2010

Videoblogg : Tittut med Hiro

Hej där!
Här kommer ännu en nonnsensfilm som jag klippt ihop. Denna gång är det en liten film på mig och Hiro när vi leker och busar.
Såg nu att det blev fel i eftertexten. Mitt namn ska stå efter film av. Men orkar inte ladda upp den på datorn igen. Säkert ingen som märker av felet.
Som vanligt sägs något roligt som man skrattar åt i efterhand. Förra gången var det repliken: Bajsar du? som faktiskt fick en att dra på smilbanden. Denna gång är det när jag skyller på Hiro att han förstör min frisyr. Vad förväntade jag mig när jag la mig på golvet mitt uppe i en brottningsmatch?
Jag har även lyckats med att klämma in 4 töntlåtar på raken i slutet. Starkt jobbat av mig!

Jag och min lilla pomeranian leker tittut och brottas. Kärlek!

2 kommentarer:

  1. Speciellt när han leker med tassarna som om han vore en katt. Lillen då:)
    Hörde du när han nös i filmen? 2:30 i filmen nyser han. Så börja titta från 2:25 kanske. Urgulligt!

    SvaraRadera