onsdag 22 december 2010

Sminkjobb

Idag har jag varit på ett sminkjobb och sminkat en tjej inför hennes bal idag.
Testsminkade henne förut så jag tog bara med det jag behövde använda. När jag var där och testsminkade henne hade jag med mig alla ögonskuggor jag ägde. Blev tungt att bära. ;)
Lite egobild i spegeln bara. Här håller jag på att sätta upp frisyren i hennes hår.
Cute girls in a cute room?? Hon bor i en villa själv. Är så fint hemma hos henne och så mysigt. Vi var i hennes sovrum för där var det varmast=)
Melinda fick måla på kajalen själv, då jag var rädd att det skulle komma tårar om jag gjorde det.

Så här fin blev Melinda när han var klar. Det var mörkt när jag var klar med henne så jag fick inga fina bilder. När jag kom var det ljust och vi tog massa fina bilder, men när hon var klart var det mörkt överallt i villan så vi fick inge bra ljus.
Här ser ni frisyren. Andra bilden är oskarp men ville ge er en bild så ni kan ana hur fin hon blev.

1 kommentar:

  1. Tusen tack igen för att du hjälpte mig :D alla sa att jag blev så fin ;)
    Lägger upp bilder så fort jag kan. Har även ditt löshår kvar hos mig, bara och hämta :) tack för lånet! och tack för jag fick låna dig en kväll ;)<33

    SvaraRadera