lördag 18 december 2010

Sminkjobb utan betalning

Fick i uppgift att sminka Rebecca idag för hon skulle ut och dansa. Trots huvudvärken så klarade jag detta.
Jag har använt 3 olika skuggor. Från mist, MakeUpStore och elf.
Visst blev hon fin. Är så sjukt nöjd.
Hon hade tur för jag hade precis köpt 10 st nya förpackningar med lösögonfransar och massa nya läppglans. Hon kom hem till mig efter jobbet, så hon blev superglad över alla nya fransar att välja bland.
Läppglanset är av mitt favorit märke just nu, och kommer från Lindex. Ska blogga mer om shoppingen senare. Hon fick låna det, så jag har det inte hemma=(
Här är bilder på hur min sminkning på Rebeccaa blev:








"Fan om hon inte får ragg ikväll".

3 kommentarer:

  1. tycker inte sminkningen passade henne. Det blev helt enkelt för mycket av det goda

    SvaraRadera
  2. Äcsh, hon är skitsnygg ju! Hon skulle ju på krogen.

    SvaraRadera
  3. Jättefint sminkat! Ögonskuggan passade bra med den blåa överdelen :)

    SvaraRadera