söndag 5 december 2010

Julpyssel 3. Halva nöjet är att slå in alla paket


Det är sjukt kul att lacka paketen. Köpt lack och stämpel på Panduro. Kostade på mig det för det är så roligt. Använder inge tejp utan julpapper och gammalt tidningspapper och snöre. Sen har jag gjort massa fina juletiketter.

Bladen och jordgubben är från ljusmanschetterna jag köpte på Ö&B för 1 kr st.
Jag kan inte ha paketen under granen för en viss Hiro kan bita, kissa och ha sönder dem. Så jag får stapla på min lilla vita byrå=)

12 kommentarer:

  1. OJ, duktigt.
    MEN DET ÄR INTE ENS KUL ATT SE DINA BILDER. BLONT HÅR OCH BRUNA ÖGON ÄR SJUKT FINT! och du har några sjukt fina bilder, man blir ju avundsjuk! Haha, jag lackar satan, men allvarligt ser du skit bra ut. Nej, jag är inte intresserad på det sättet, haha.
    Ta hand om dig:)

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Han är en blandning mellan pekignes och tibetansk spaniel. Han har även pomerian i sig så han är en riktig liten blandis. :)
    Otroligt vacker blogg du har!

    SvaraRadera
  3. Sv; för jag ville ha den bilden som header? :) så är den nog temporär, tills man tar ordentliga kort med en ordentlig kamera haha!

    SvaraRadera
  4. Tack! Har försökt sluta men gav upp.. Man känner inte sig tillräckligt driven till att sluta, även om man vet om hur farligt och äckligt det egentligen är :o
    fast det blir väl att fimpa, senast då man vill börja skaffa barn!:)

    SvaraRadera
  5. haha ja lite svårt kanske :P
    Det är väldigt kul att pyssla, va väldigt länge sedan jag gjorde det kanske skulle ta och börja med det igen.
    Har faktiskt aldrig testat att lacka, ser svårt ut kanske värt ett försök :P
    Så sådant dyrt?

    SvaraRadera
  6. ser att mitt paket fått "liv" igen haha ;) bra där

    SvaraRadera
  7. Riktigt snyggt gjort måste jag säga :) Skulle också vilja lacka mina paket men jag vet inte vart man kan köpa något sånt. Får kika i pysselaffären nere i stan :)

    SvaraRadera
  8. Rebecca: fan, skulle bli en överaskning ju!!! Det trodde du inte va?! Att jag hade spart det. Undra vem klappen är till??

    SvaraRadera
  9. Okej det var ju inte alls farligt dyrt :P Få kanske ta och testa det!
    Åh det låter riktigt fint, en roligt julklapp med!
    Själv håller jag bara på med smycken nu för tiden, driver ett litet smyckes företag :)
    me-design.nu om du vill kika, gör bla smycken av lera.

    SvaraRadera
  10. vilken söt header du har! :)

    SvaraRadera
  11. Tack för din kommentar i min pysselblogg. Du gör själv otroligt söta och fina saker. Ska hålla utkik på dina grejer för lite inspiration. Ta hand om dig!
    /Linda

    SvaraRadera