söndag 12 december 2010

Shopping: Nagellack

Jag har länge varit på jakt efter ett bra nagellack som sitter bra. Köpte från H&M men dem nagellacken suger. Har även köpt från Viva la Diva, och det nagellacket var ett skämt.
Idag på Kicks hade de fått in jättefina färger från ett märke som heter OPI. Det kostar 150 kr/st men det var klubberbjudande så de kostade bara 120 kr /st.

Dessa färger fanns. Jag köpte ett med färg med glitter i, och ett med enbart glitter. Det med bara glitter får man måla på några gånger för bästa effekt, eller ha en annan färg under och använda som lite glitter uppepå.


Jag köpte färgen; the show must go on.
Bilder tagna från google som leder till en blogg.

Och färgen sparkle-icious.
Bilder tagen från google som leder till en blogg.

11 kommentarer:

  1. vafan! börja blogga mer än 1 gång om dagen =)

    SvaraRadera
  2. Jag har jobbat idag. hahaha. Sen gör jag massa saker om dagarna så jag hinner inte.

    SvaraRadera
  3. tidsinställda inlägg kanske vore en lösning!

    SvaraRadera
  4. Åh, jag måste till Kicks! haha.
    Love till det silverglittriga (:

    SvaraRadera
  5. Japp, inredningssnickare är mitt drömyrke.
    Helt fantastiskt kul.
    Jag hoppas att någon av oss når sin dröm :)

    SvaraRadera
  6. Anonym ang tidsinställda inlägg. Nej. Jag bloggar för att jag vill. Vill inte pressa fram ett inlägg bara för att. Du kan ju läsa gamla inlägg. Glö inte att jag har kategorier till vänster så som style, inredning, fest och shopping. Allt det goda samlat under ett klick=)

    SvaraRadera
  7. Såg en frisyr i senaste veckorevyn jag tror du skulle passa jättebra i :) Typ en hög fläta, alltså högt sittande tofs som är flätad, sen hade dom flätat in ett rosa sidenband i flätan :) tänkte på dig då, för du har så fint hår!
    /Frida

    SvaraRadera
  8. Frida. Å, förstår ungefär hur du menar en jag passar inte i slickat hår bakåt, utan det måste vara puffigt.

    Sidenband i håret hade jag ofta i somras så det matchade till mina kläder. Kommer du ihåg?

    http://marlenezufic.blogspot.com/2010/05/dagens-outfit.html

    Jag tycker det är fint med inbakad fläta en jag får mjölksyra i armarna om jag ska göra en;)

    SvaraRadera
  9. Hej :)
    Jättebra blogg!
    Jag har lite frågor ang. din hund Hiro. Jag och min pojkvän är ganska sugna på att köpa en pomeranian såsmåningom.
    Är det en allergivänlig hund?
    Löser den mycket hår?
    Vad har den för personlighet?
    Du får gärna svara på min mail jossan_18@hotmail.com
    och skriv lite mer fakta om honom också är du snäll.
    kram :)

    SvaraRadera
  10. hej alla läsare! LÄS DETTA: Min dator gav upp i går kväll så därför blir det inget bloggande. Den andra datorn är så seg så jag bara slår sönder tangentbordet. Imorgon skall jag och datorn åka iväg och försöka få datorn fixad och omplåstrad. Så länge får ni läsa gamla inlägg och kommentera på som vanligt=)

    SvaraRadera
  11. jag tycker verkligen du ska blogga mera, vi vill ju läsa mer om dig och din dag.
    Synd det där med datorn nu, hoppas det löser sig.

    SvaraRadera