torsdag 9 december 2010

Lyxfällan

Nu är det slut på shoppandet...

5 kommentarer:

  1. hehe nej jag vet. Blogspot är lite omständigt när man ska kommentera tycker jag :) men nu bör det funka här också.

    Om du ska känna dig träffad? Nej, jag hade ingen baktanke som så. :) Det var faktiskt bara en idé jag hade haft till en bild. Menade att vi nog var inne på samma spår :)

    SvaraRadera
  2. Intressant blogg! :) Hur mycket shoppar du egentligen? Du behöver inte ange någon summa. Mycket eller fööör mycket?

    SvaraRadera
  3. Hej Marlene.

    Jag vill tipsa om en ungdomstävling som finns på www.trapphuset.se. Här gäller det att lämna in ett bidrag med en bild på sin bästa inredningsdetalj som andra sedan kan rösta på för att sprida sitt bidrag via Facebook.

    Man kan vinna är årets julklapp fån Expert, en läsplatta.

    Lycka till!

    www.trapphuset.se.

    SvaraRadera
  4. Haha fast det är väl lite lame att klippa ett kontokort? Det är ju oftast kreditkort man brukar klippa för att inte använda "pengar man INTE har" ;)

    SvaraRadera
  5. hahaha, så där kan man också göra!

    SvaraRadera