onsdag 29 december 2010

Hjälp! skrek katten

Idag hade vi besök av en liten mini-Hiro. En pomeranian på 3 månader som hette Dante. Jag hade helt glömt borthur liten Hiro var för bara ett år sedan. De två små hundarna lekte NON STOP!! från kl 13:00-16:30. Sen var det dags för sovstund en kvart, sen upp igen. Till slut blev Hiro så trött så han blev skitgrinig och morrade åt mig. Man får inte morra, så vi började att bråka. Han var jättepinsam och jag skämdes över honom. Han har ALDRIG betett sig på det viset han gjorde. Nu är det lite stelt här hemma mellan oss.
Hur som helst, vovvarna gick bra ihop och dom släppte inte varandra ur sikte. Jag tog massa bilder på busisarna edans de lekte. Det blev mest bilder på rumpor och päls, men jag fick några söta bilder.
Jag bjuder på dagens vinnarbild.
Det är när Hiro och Dante busar. Klockren bild, för det ser ut som om Hiro ska döda lilla Dante.

4 kommentarer:

  1. Fantastisk bild! :) haha!

    SvaraRadera
  2. Johanna: Ibland träffar man rätt helt enkelt=) Gäller att fånga ögonblicken. hahahaha. Tycker bilden är så rolig.

    SvaraRadera
  3. Gud vilken härlig bild. Är Dante ifrån samma kennel som våra hundar?

    SvaraRadera