söndag 19 december 2010

Glitter och Glamour på 25årsbjudning

Igår var jag på 25års-bjudning hos min söta vän Nathalie. Jag gick hem vid halv 12 pga huvudvärken.
Bjudningen var mycket trevlig och Nathalie hade gjort goda snittar, och hon bjöd även på olika sortas ostar och kex samt en stoooooor lyxig chokladtårta.
Helt utan krydd, tror jag att jag åt mest av alla. Man ska inte vara blyg. Inte roligt att bjuda om ingen tar för sig, jag tog för mig så jag hoppas på att jag blir bjuden igen.
Han inte ta någon bild innan jag gick dit men tog bild på min sminkning och hur jag såg ut när jag kom hem.
Så här såg jag ut igår:




4 kommentarer:

  1. Det där breda armbandet du har på dig har jag med.
    Superfint!
    Men det syns på bilderna att du inte var helt på topp.

    SvaraRadera
  2. Jag vet.Hahaha. Hade jätteont när jag var där men sen släppte det lite. Bilderna är ju från 01:00 eller nåt så helt på topp kanske jag inte var. Sen snöade det ju ute så sminket hade blivit blött.

    Armbandet är helt nytt. Visst är det assnyggt!? Det glittrar som tusan. Köpte du ditt på JV. Tror det heter så.

    SvaraRadera
  3. Det märktes inte alls att du hade ont. Starkt jobbat! Tänkte påminna dig om Ctrl T ;)

    SvaraRadera
  4. sv: Ah tatiana. Grym du är på att sminka dej.

    SvaraRadera