fredag 3 december 2010

Fixar håret inför utgång.

Många undrar om frisyren jag hade i onsdags. Här är en liten film som visar när jag satte upp håret. Jag hade turen på min sida och det blev bra. Andra dagar kan man försöka i en timme utan resultat. Visst är det tråkigt? När man minst anar det så dyker den där bra hårdagen upp;)

Ser ni det fula ärret som buktar ut på armen?
Vart vänder man sig?
Kan man få pengar för det?
Jag lider så otroligt av det och det känns konstigt innuti om jag kommer åt det. Ärret buktar ut så otroligt mycket.

12 kommentarer:

  1. DU e så vacker :D vart kommer du ifrån

    SvaraRadera
  2. Vilken bra låt. Vem är det som sjunger? Och vad heter låten?
    Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  3. Rihanna - man down

    Ny skitbra låt. Fanns inte på spotify i veckan men nu finns den. Lyssnar på repeat i hörlurarna medans jag sitter och gör itt julpyssel=)

    http://open.spotify.com/track/4wUJmppcwDlJbyka42PfdP

    SvaraRadera
  4. Jag hörde nästan att det var Rihanna, men hittade inte den tidigare på spotify. Tack. Den är underbar :)

    SvaraRadera
  5. Fin frisyr! Kan du inte göra en video på hur du gör för att få till den fina volymen när du har utsläppt hår? Det är verkligen jättefint! Kram /Sandra

    SvaraRadera
  6. Anonym ang volym i frisyren; kanske denna gamla video är det du söker?

    SvaraRadera
  7. Vilken gamla? Har du gjort en video förut? :) /Sandra

    SvaraRadera
  8. Oj, klistrade in länken med den kom visst inte med =/ OPS!!!

    http://marlenezufic.blogspot.com/2010/06/har-kommer-det-efterlangtade-inlagget.html

    SvaraRadera
  9. Haha, tack! Fast jag tänkte mer på hur du gör för att få volym i håret när du har utsläppt? Och hur får du det att hålla hela dagen? /Sandra

    SvaraRadera
  10. Sandra: Jaha. Det är att tupera håret. kanske spray eller dust it. Jag har inget i en vanlig dag då jag tvättar håret så sällan. Håller en hel dag kanske det inte gör. hahha. men om jag ska ut på krogen har jag i spray eller dust it eller både och. men det är svårt att få ut dust it ur håret. Tuperingen sitter som fan av det.

    SvaraRadera
  11. Sandra. Jag har gjort en video idag=) Var det så du menade??

    SvaraRadera