lördag 11 december 2010

En heldag med mina älsklinagr


Jag Erika och Gabriel åkte till IKEA för att äta julbord, titta på möbler till lägenheten samt köpa julklappar.

Vi har IKEA Family-kort så då kostar julbord 79 kr/person. Det var helt oki och vi åt tills vi rullade fram.

Jag på restaurangen. Mycket trevlig personal.

Man fick klistermärken att ha på tröjan för att visa att man betalat för julbordet.

Jansons, röbetssalladen och prinskorven var godast. Slängde i mig den goda maten.

Här är den nya byrån som jag skall köpa. Visst är den fin. Ni måste ju medge att jag har bra smak?

Jag kanske ska köpa den här sängen också. Det blir tredje sängbytet sen vi flyttade in här.
fast å andra sidan är INGEN förvånad.

Ho yes, vi gillade den=)

På vägen hem i bilen tog jag bild på mig själv. Såg nu att det sitter ett spöke i baksätet.

4 kommentarer:

  1. Det där rummet där "din" byrå står älskar jag. Jag var på ikea nu i veckan och fastnade för allt i det rummet. Speciellt den där vackra Toile tapeten från Intrade.
    Sjukt snygg!!
    Önskar att jag hade ett rum över så jag kunde tapetsera med den.

    SvaraRadera
  2. Värst vad ni sliter ut sängar.. ;)

    SvaraRadera
  3. Ja, rummet är sjukt fint.
    Jag håller också på att göra om här hemma hela tiden. Har haft en dröm om att utbilda mig till målare/snickare men det är skitsvårt då utbildningen finns i Tibro (nästan 3 timmar bort)
    Men hade vart underbart.
    Ska bli kul att se bilder på ert hem sedan :)

    SvaraRadera
  4. UUUuUUUSCH va äckligt! ;o

    vad är det i bakrunden?!

    SvaraRadera