fredag 24 december 2010

God Jul till er önskar Marlene & Hiro



6 kommentarer:

  1. God Jul Marlene!

    P.S Viola tyckte Hiro var urgullig i sin tomtemössa =)

    SvaraRadera
  2. Vart gjorde du dina bröst? Vad kostade det? Det blev väldigt bra iaf.

    SvaraRadera
  3. Bengan: Vart gjorde dom din lobotomi någonstans? Det blev väldigt misslyckat i alla fall...

    SvaraRadera
  4. Tog du åt dig Hanna?

    Jag har följt bloggen länge och jag trodde att hon opererat brösten, om inte så ber jag de ödmjukaste om ursäkt.

    I annat fall, en helt seriös fråga som inte behöver dumma påhopp från tredje man.

    SvaraRadera
  5. Bengan: Tycker bara att det är en fräck fråga. Varför skulle du vilja veta vart folk gör sina bröst, sugen på att göra ett par du med eller?
    Varför tar du för givet att hon gjort brösten?
    En helt seriös fråga alltså.

    SvaraRadera
  6. Oj, ursäkta sent svar. I efterhand kan jag hålla med om att frågan var lite väl "rakt på sak" och med förhastade slutsatser.

    Jag funderar inte på göra bröst, men min flickvän gör det. Min lobotomering kostade mig allt för mycket. ;)

    SvaraRadera