fredag 3 december 2010

Loppis på lördag 4:e december



Hejargränd 6721 33 VÄSTERÅS
Nu på lördag ska jag ha loppis på Bäckby här i Västerås.
Jag kommer att sälja;
  • Massa kläder, festtoppar, linnen, sommarkläder, linnen, klänningar m.m
  • Halsband
  • Armband
  • Örhängen
  • Klockor (även i fejk Gucci)
  • Shabby chic
  • Burar för mindre djur
  • Skor. Både festskor, gympaskor och vinterskor
  • Hårnålar. 40- 60 st för 20 kr. (på hm får man 10 för 20 kr)
  • Oanvända BH:ar
  • Hello Kitty
  • Leksaker
  • Keramiktallrikar och skålar gjorda av mig
  • Adventsstakar 10 kr st

Kom gärna förbi och ta er en titt på mitt bord!! Kom och mingla lite och kanske köp något du tycker om. Passa på att köpa julklappar då många saker är helt nya. Har du barn så finns det kläder som passar flickor från 9 år och uppåt. Även killkläder i storlek S till M säljes.

.

Priserna kommer att vara väldigt låga. Många av kläderna jag säljer kommer att kosta 10,20 och 30 kr/st.

Går loppisen bra ska jag ha en till och sälja av mer kläder och smycken. Även saker jag har gjort själv tänkte jag satsa på då.

3 kommentarer:

  1. Burar för mindre djur! Kommer du att ha några kvinnofällor?

    SvaraRadera
  2. Smyckena är suveräna att locka kvinnor med. Knyt fast ett snöre. lägg smycket på trottoaren och invänta förbigående kvinna. Dra smycket i snöret mot dig och kvinnan kommer att följa efter. När hon är tillräckligt nära tar du henne i din famn och hon är din.

    Vi ses på loppisen!!

    SvaraRadera
  3. Vi kommer också att sälja mässing o porslin/ma

    SvaraRadera