måndag 27 december 2010

Du måste blogga om det här!! Roliga boken 4b

Har rensat ut lite skåp idag. *skräll* Nu kanske ni tror att vi har miljoner saker och att det ända jag lever för är rensning, men jag hittar alltid nya skåp att städa ur. Jag har rensat skåpet för viktiga papper.

I viktiga-pappert-skåpet hittade jag en mapp med texten "Dagis&Lekis". Min syster snappade åt sig mina roliga böcker och låg och bläddrade och skrattade åt mig. Jag blev ledsen. Jag ritade fint. Hon frågade hela tiden "VARFÖR?!!!"Varför Marlene? Jag vet inte varför jag ritade som jag gjorde.

Här är ett uppslag ur Roliga Boken, klass 4b. (Roliga boken var ett häfte utan rader eller rutor, där an fick rita i varje fredag).

Jag orkar inte svara på frågor o varför. Det är lite tips på hur man kan träna. Ni vet sånt man kan läsa i VeckoRevyn.




(Klicka på bilden för fullt format)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar