söndag 1 juni 2008

Härliga lördag

Kl halv 11 lånade jag Gabriels bil och Micke, jag och syster Rebecca åkte till björnön och badade. Efter ett tag kom även Robin förbi.


Micke har inget hår så jag tyckte det kunde vara lite fint att han fick låna lite av mig när vi ändå skulle ta en bild.


Mot kvällen var det gårdsfest hemma hos mamma så jag gick dit.



Denna bild är den näst roligaste jag har sett.
Den här var ju den roligaste.
Jag skulle ta kort på damerna som stod vid sista frågan på tips-promenaden. Min syster råkar gå förbi och hamnar i bild, men vad ser jag nu i efterhand.
Är hon tjurig? Är hon arg. Jag såg henne inte ens när jag tog bilden! Undra varför hos ser så förbannad ut? Skall fråga henne=)

Jag gick hem pga huvudvärk + mensvärk men efter två timmar gick Gabriel och jag dit för att jag mådde bättre.


En tjej på gårdsfesten: - "Ni passar så bra ihop. Alltså utseendemässigt".
Ja, något annat kunde hon ju inte veta. Va sött sagt.



Den här killen var där när vi kom. Han försökte lägga in en stöt på min syster. Ingen visste vem han var och inte för att vara elak men han var lite dryg, men ändå rätt så trevlig (full).

Han bodde inte i området utan hade varit på en fest och helt plötsligt tagit sin öl och bara gått. På något vis hade han hamnat på gårdsfesten och först körde han med att han bodde på 22:an tills någon sa att 22:an inte fanns. Då sa han till alla att han bodde i 14. (Det finns inte häller)
Han tiggde öl och jag sa:- "Det finns inga snyltare, bara nya vänner".
Han gick till slut med en öl, ett paket jordgubbar (båda stöldgods), och sin jävla fanta/vodka/vad vet jag.



PÅ väg hem ser vi honom stå på en bro över E18.
Marlene:- Gabriel, vad gör han. Kissar han?
*Bilar tutar ifrån vägen under*


När vi kommer till bron tittar vi ner och där är en stor blöt fläck! Hahahaha. Han stod verkligen och pissade på bilarna. Hahahaha

4 kommentarer:

  1. Fan så man ser ut. Nu vet alla varför jag inte har så mycket hår på huvudet. Håret får ju kaggen att se enorm ut ;)

    SvaraRadera
  2. Min kagge hänger lika mycket om inte mer. Men jag tror att det var fel på kameran. Att den zoomade in bara i mitten. Lita aldrig på en bild. måste ses i verkligheten ;)

    SvaraRadera
  3. hejhej. skulle bli lite småglad om du tog bort ett par bilder från din blogg. var dyngrak i 40 timmar, sov i fyllecell (första gången) på fredan och fick åka ambulans (för första gången) på lördan. var en ganska dålig helg med andra ord. pissa på e18 har jag aldrig gjort förut heller. så det ger tyvärr en ganska skev bild av mig som person :)
    så ta bort dom bilderna är du snäll. hälsa gabriel haha.

    SvaraRadera