måndag 2 juni 2008

Och dom är fan inte mina!!!!

Meningen var att jag skulle vara snäll. Att jag skulle sortera allt som låg i resväskorna innan Gabriel kom hem. Han hade hämtat hem dom från sina föräldrar och dom har legat oöppna i år vad jag vet. Jag fann gamla sängkläder och små kläder Gabriel har haft när han gick på gymnsaiet säkert.
MEN jag fann något mer. Något som jag inte ville se. Inte ha i min lägenhet. (Våran lägenhet)


SMS:

Hej. Hittade två par stringtrosor i lägenheten och dom är inte mina. Bränn dom, släng dom. De skall vara ute imorgon!

Jag visste förstås att dom legat där ett bra tag med det är i alla fall inte roligt att hitta. men sånt kan väl hända i en flytt. =(


Som svar kom han hem med glass och en "Förlåt-mig-jag-har-varit-dum-i-huvudet-blomma". Jag ställde den i köksfönstret bredvid min andra "Förlåt-mig-jag-har-varit-dum-i-huvudet-blomma" Nu har jag två st. Den lilla glömde jag vattna men den håller på att repa sig.

Gubben i olika leror som läser en bok, och skålen som även är med i bilden, har jag skapat. (Gjort själv)
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar