lördag 14 juni 2008

Rix FM Festival 2008 Västerås

Igår var Rebecca, jag och Gabriel på RIX FM Festivalen här i Västerås. HÄR har jag laddat upp med lite bilder ifrån gårdagens festival.

Här är filmen: Bästa är killarna som står bakom mig. Då sjunger med i Sibels tolkning av Lordis vinnarlåt, fast dom sjunger så klart så den skall vara. Dom börjar även sjunga för tidigt när publiken skall sjunga allsång med Nordman.




E.M.D
En bekant till mig vid namn Max var där och plåtade. Han tog jättefina bilder. Några av dom ligger i albumet jag länkade till längst upp.
.

2 kommentarer:

  1. Jag var också där med några kompisar. Vi var dom som räckte upp skylten "Västerås ni suger valballe" i slutet XD

    SvaraRadera
  2. Jag såg ingen sådan skylt. Såg bara några ungdomar med E.M.D skyltar. Men får jag fråga varför ni hade skrvit en skyt där det stod "Västerås ni suger valballe"??

    SvaraRadera