onsdag 18 juni 2008

Power Meet, chek. Kläder, oklart.

Nu är det kart. Alexandra och jag skall vara på Power meet. Fredagen den 4:e juli skall vi ut och åka raggarbil, dricka cider och gärna vara 60-talsklädda.


Detta är en raggare som säkerligen ser förtjust ut i mig. Haha. Jag ser inte alls lika förtjust ut.


Sussi, Alexandra och Sophie.


Vi satt på sjökrogen och jag frös. Jag frös så mycket att jag fick låna en jacka av en kille vid bordet bredvid. Tack så mycket om du läser min blogg. Den värmde gott=)

Den råda tråden i alla bilder är den prickiga toppen/linnet, skarfen runt halsen. Hur skall Alexandra och jag kunna slå detta i år? Vi skall kanske ner på stan idag och leta 60-tals inspirerade kläder.

Är det någon mer som brukar klä ut sig på Power Meet? Göra det till en liten temafest? Vi kan mötas upp och jämföra våra outfits?
.

9 kommentarer:

  1. 60-tals inspererade kläder ;)

    SvaraRadera
  2. http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=66415277

    SvaraRadera
  3. ska jah behöva rätta er båda.. 60-tals INSPIRERADE kläder ;)

    SvaraRadera
  4. Tack anonym 1 och ännu mer tack anonym 3. ändrar nu.
    Anonym 2, skall kolla länken nu...

    SvaraRadera
  5. Jag ska klä ut mig. Till en Transformer!

    SvaraRadera
  6. Till anonym 2 som skickade länken; trodde det skulle vara 60-talskläder. Det var Hellokitty högtalare. Tror ej dom passar in i vårat vardagsrum. Har tilloch med lagt undan en massa saker. öppnar manskåpen till bokhyllan gömmer sig där inne ett hellokitty paradis=)

    Till Ferdik....
    Varför? För att det har med bilar att göra?
    ??...hum..??

    SvaraRadera
  7. Har inte du stavningskontroll på din dator? Har man blogg ska man väl gå igenom vad man skriver.. "Power mett" på rubriken ser lite löjligt ut.

    SvaraRadera
  8. Såg löjligt ut jens. såg...

    ps. stavningskontrollen vet väl inte vad "meet" är! Och sen rättar den ej rubriker.

    SvaraRadera
  9. Är du modell? Du ser ut som det//Christine

    SvaraRadera