lördag 14 juni 2008

Vi är Svenska fans allihopa!

Nu har vi varit i öltält och sett matchen som slutade Span 2-1 Sve. Oväntat där i slutet. Vi skall nu ner till Pluto och ha det lite trevligt. Väldigt länge sen man var ut. Skall försöka ta en massa bilder så det blir Partyinlägg imorgon. Det var också länge sen sist.



Dagen fotbolls-outfit.
Gul/Blå Sverigetröja, toffs på sidan med blå och gula tofsar, Sverigeband i toffsen som jag knutit till en rosett.
.
Italienarna hejar nu mera på Sverige för att Italien åker förmodligen ur tuneringen.

14 kommentarer:

  1. det är ju Jamba!!

    Italien åker förmodligen inte ut (hoppas jag....)

    SvaraRadera
  2. Japp. Man kunde inte missa Jamba för att han hade med sig en flagga..nej, en fana som var så stor att det krävdes 4 st att hålla upp den(om inte flera).
    Med den fanan stod han utanför tältet på ett borde och viftade. Jag tippar 10:- på att han kommar att hamna i VLT.

    SvaraRadera
  3. japp! Jamba är med i vlt på nätet.
    Jävla vilken flagga/Mamma

    SvaraRadera
  4. sa ju det. Men nu la jag upp en bild så alla förstår vad jag skrev om.
    Mamma, var jag inte fin i min fotbolls-klädsel? Du måste säga det om du tycker det...

    SvaraRadera
  5. Du är ju min dotter och för mig är du alltid fin. Ska du med på torsdag morgon och vinka av din syster/mamma

    SvaraRadera
  6. Hej, hehe ingen fara alls. Förstod att det var något sådant liknande. Nej, inte en aning vad som hänt med krogarna. Dock har ju sjökrogen öppnat men var visst inte så mycket folk där heller. Stan kanske har omvänt till pubmännsikor=)
    Nej, vi hade inge kul alls där så vi for hem. hann vara där cirka 20min haha.
    Vi köra en vända till sjökrogen tillsammans i sommar och se om det är någe bättre där=) Kram

    SvaraRadera
  7. Till Mamma. Oki, Torsdag. Vilken tid? har inget annat för mig. kan vi inte göra nåt mysigt du, jag å pappa på vägen hem. kanske fika eller äta. Stanna och schoppa. vi kan lämna av pappa på claes Olsson eller biltema sen shoppar du och jag loss. hahaha

    SvaraRadera
  8. Åker ca 07.30 Jag tror nog han arbetar direkt men du o jag kan väl bli avsläppta någonstans o shoppa loss. puss
    Rebecca blir glad o jag med för jag vill inte sitta "själv" i bilen på hemvägen. Kanske han vill äta med oss

    SvaraRadera
  9. I sthlm. Får ju lite pengar i veckan så vi kan shoppa hela jävla fucking dagen. jag skall köpa en bricka med rosa flamingo på. Vi tar tåget hem. buseklet.Vill du? Marlene och Mamma dag. Vi har aldrig gjort det förut... Puss!

    SvaraRadera
  10. Yes Yes. Hoppas det inte regnar/mamma

    SvaraRadera
  11. Kan du inte sätta in kort på din mamma? Hon måste vara snygg med så fina döttrar :)

    SvaraRadera
  12. Säkert mamma själv som skrev det där. haha.
    ,men hon är ju med på massa bilder. jag har inga fina närbilder eftrssom hon hatar att vara med på bild.. men kan kolla om jag har ett gammalt.

    SvaraRadera
  13. Till anonym ang min mamma. hon finns med i "mina bilder", här till höger, i albumet "studenten västerås 2008.

    SvaraRadera
  14. italien ligger väl bättre till nu när sverige åkte ut vilket var en stor och tung förlust asså.. nu håller vi tummarna för världsmästarna!

    SvaraRadera