torsdag 19 juni 2008

Fotboll och ungar

Nu har Gabriel och jag varit hos Hysni och Linda och sett på matchen. men jag lekte mest med Lindas barna, Emilia och Amanda.
Först var jag för trött att åka med, men Gabriel lockade med McDonalds så jag gav med mig och följde med, och fick mina hamburgare.


Här sitter alla och kolla på fotboll.


Väldigt bra klädval Emilia! Jag applåderar. Så ung, men ändå så bra smak på kläder=)



Emilia och jag ligger framför alla, vid tv:en, på två stora kuddar och myser.

Jag hade tagit med mig bilder som rör på sig när man vickar på kortet. Jag "trollade fram dom" genom magiska ramsor och gav till barnen. Undra vad jag skall trolla fram nästa gång?

2 kommentarer:

  1. Va gulligt...När är det dags för egna barn då? :)

    SvaraRadera
  2. Haha. Vi skall prova att bo med varandra först. Sen vill jag inte ha nu. Känner mig så ung. så det dröjer några år=)

    SvaraRadera