tisdag 17 juni 2008

McDonaldslåten 1996

Minns ni McDonaldsreklamerna innan det blev i'm lovin' it. Gabriel och jag satt och pratade om det idag och jag var tvungen att leta rätt på den.

.

Innan ni tittar på klippet så försök att själva komma på hur den gick. Sen kan ni se klippet och kolla hur mycket rätt ni hade.

Jag hade flera rätt fast jag tog en massa meningar och satte ihop dom fel. Alla meningar var med i låter men inte i den ordningen jag sjöng. He he


Hittade även en helt fantastiskt häftig McDonaldsreklam.

Mrs. McDonalds

.

4 kommentarer:

  1. kolla de är nån som brukar ha lika kul som du brukar hehe :) http://hannahg.blogg.se/2008/june/fardig-med-stockholm-for-den-har-gangen.html

    SvaraRadera
  2. haha hade glömt bort att dom hade ändrat på låten men när filmen börja så kom jag på hela låten hah vilket undermed vetande man har så hur är det me dig anars marlene

    SvaraRadera
  3. Till anonym. Ja jag minns när jag gjorde så med min Hello Kitty. Var ju länge sedan. Roligt att du minns mina gamla inlägg. haha.

    SvaraRadera
  4. nee ajustja! :) hehe va roligt att kolla och minnas tillbaka till när man var liten och satt i soffan och blev sugen på hamburgare :P

    SvaraRadera