fredag 27 juni 2008

Vill ha gratis laserbehandling



Idag kan man läsa både i Aftonbladet och vlt om Paulina från Hallstahammar, som inte är nöjd med sin tatuering. (LÄS HÄR) Läs även alla kommentarer folk har skrivit.





Såg hon inte redan på skissen att "den här bilden passar sig inte på en vacker kvinnas rygg"?

Skissen har henns pojkvän gjort, han är väldigt duktig på att rita må jag säga, men att tatuera in en avfallssymbol med döskallar på ryggen vette fan om det är så smart.

Hade inte en söt Hello Kitty varit bättre?
.
.

8 kommentarer:

  1. fy fan vilken ful... den ser ju ful ut från början :S

    kan man inte skita i att tatuera sig om man är osäker?

    SvaraRadera
  2. Hon hade ju funderat på att göra en i två år. Själv vill jag inte tatuera mig.
    men kolla skissen och sen tatueringen. Spana in döskallen i mitten. inte ens likt. Hur gjorde tatueraren?
    Han borde ha kopierat bilden sen laktkalkylpapper under och gjort en ren bild. Därifrån fästa mönstret på ryggen. Som i LA inc.

    Mitt tips till andra; gör en henna-tatuering precis som du tänkt göra den riktiga, så får du en väldigt äkta känsla om hur det känns. Sitter den rätt, kommer den att skymmas när jag har linnen på mig? Passar jag verkligen i det här?..

    SvaraRadera
  3. var väl inte den snyggaste skissen på en tjejs rygg..
    Men jag kan inte se så jättestor skillnad på skissen och tatueringen.. lika fula båda två tycker jag..
    men jobbigt att ej bli nöjd med en sån stor sak ialf..
    jag har 8 st tatueringar och endast en som ja e jättenöjd med.. de andra e halvdanna men ja klagar inte för det...

    SvaraRadera
  4. Varför hålla på med symboler när man kan skriva white trash på en gång?

    SvaraRadera
  5. Paulina är en vän till mig och någon som inte känner henne ska inte prata om vad hon ska eller inte ska tatuera. Spelar de någon roll att de ska vara på en kvinnans kropp eller?! Nu hade hon den oturen att råka på en tatuerare som har gått ryckte men på något sätt tatuerade kasst!
    Och en Hello Kitty?? Knappats hennes stil, eller märkte du inte de från hennes val av tatuering?

    SvaraRadera
  6. "Någon som inte känner henne ska inte uttala sig?" HAHA, Har vi diktatur i Sverige? Kryp tillbaka till rövhålet du kom ifrån tjockis.

    SvaraRadera
  7. ""Nu hade hon den oturen att råka på en tatuerare som har gått ryckte men på något sätt tatuerade kasst!""
    Kasst. Men skissen då!
    Klart alla tycker olika och har olika stil. Det där jag skrev juni 2008 var min åsikt. Punk...

    Jag skulle aldrig göra en tatuering. Inte ens en liten. Gillar inte att den inte kan tas bort.
    Är så fin som jag är.

    SvaraRadera
  8. Jag kommer att använda mig av den här infon. Enormt
    intressant!

    Here is my web page :: tatueringar text typsnitt

    SvaraRadera