måndag 16 juni 2008

Efterlysning digital systemkamera



Efter sommaren skall jag köpe Max´s kamera, förmodligen. Men tills dess då?

Jag har sjukt många saker jag vill fota. Min farmors gamla hus, power meet, MIG SJÄLV, min syster, blommor, humlor, en gräshoppa, när vi ligger vid poolen, spökbilder.

Så nu undrar jag om någon har en kamera för mycket, en som bara ligger där som man lika gärna kan ge bort till mig? Eller så kan jag låna kameran över sommaren om den ändå bara ligger och skrotar.

Om någon vill ge eller låna ut en digital systemkamera till mig kommer den personen självklart honeras här på bloggen=)

Varför jag inte vill betala är ju för att jag, i höst, skall köpa en. Sen får ni inte glömma att jag skall spara till tandställning=)

Jag väntar på att era erbjudanden skall strömma in i kommentarsfältet!

2 kommentarer:

  1. hehe, lycka till gumman!
    Håller tummarna för dig, tyvärr har jag ingen jag kan ge dig.

    Kram

    SvaraRadera
  2. ja är fortfarande glad över att jag tog bort min förra blogg.
    Inget jag sörjer, =)

    Puss

    SvaraRadera