onsdag 25 juni 2008

Synd att du är så söt..och ledsen



Det är så synd att du är så söt.
Det är så synd att hjärtat är förfört,
det slår som en feber, som allt vore kört.
Vilket otur att hjärtat är förstört.
.
Det här är sjuka dagar känner mig ju inte så frisk.
Det är dig som alla jagar och vi tar en liten risk.
Och jag kan inte sova och får inte benen att stå still.
Det är svårt att leva när man vet vart hjärtat vill.
.
.
Jag vill bara hålla om dig för du är ju så ledsen. Ingen kramar dig, ingen frågar hur du mår. Hur kan människor vara så kalla.
Hade jag varit hos dig hade jag gjort allt för dig. Hur kan människor bara vände ryggen till och inte orka. Jag blir så arg att jag bara har gråtit idag. Blir så upprörd. Rår inte för det ,men varje gång vi pratat idag så rinner tårarna ned för mina kinder, för jag känner hur du mår.
Snart blir du frisk och slipper vara hos den där familjen. Då kan du gå till skolan och till alla aktiviteter. Det kanske blir jätteroligt i slutet av veckan.
Tänker på dig hela tiden.
Älskar dig Rebecca
//Storasyster
.
.

1 kommentar:

  1. NY VERSION AV LÅTEN!!
    http://www.youtube.com/watch?v=wICRKhuecwY

    SvaraRadera