tisdag 10 juni 2008

SVERIGE!

Kvällens match tillbringade jag med Honey-Bunny, Fröjd och Martina i ett öltält vid Mälaren.


Jimmie och... Sanna tror jag hon hette. Jag lovade Jimmie "första bilden på bloggen" så här är han.



Öltältet med storbildsskärm och små tv-apparater överallt så man kunde följa matchen.


När det var paus i några minuter fylldes tältområdet med killar efter kanten. Hum.. Vad gör dom?
Vem hittar Gabriel först på bilden? 10:-!


Martina och jag.




Och så Jimmie igen. Han går verkligen in för det här med att ha Sverigekläder=)
.
Är så glad att vi vann. Jag tittar aldrig på fotboll men ikväll var det roligt. Det var stämningen. Tänk om det kunde vara så där på eurovision!
.
.


2 kommentarer:

  1. Till vänster i luvtröja o korta braller står bredvid en i gul tröja o så e den en spendrupsskylt där texten pen bara syns/10:- till mig /ma

    SvaraRadera
  2. He he. Du var snabb. japp. 10:- till dig=)

    SvaraRadera