måndag 23 juni 2008

Vem skulle du inte vilja vakna upp bredvid?

Fröjd och jag hade en diskussion på midsommarafton. Vi sitter vid bordet och Fröjd undrar vem jag inte skulle vilja vakna upp bredvid. En tjej och sen en kille.

Först svarar jag Mårten Andersson som kille, för han är så otrevlig, men spelar snäll.
Han symboliserar falska stureplanskillar. (Jag vet, har träffat honom)
Fröjd sa att jag skulle ta något värre så att "mitt ansikte vrids om" när jag slår upp ögonen på morgonen i sängen.
Jag vet!, utbrast jag.


Som tjej skulle jag ta
Brigitte Nielsen, ni vet hon den där danska modellen/skådespelaren ifrån Danmark som bland annat har varit med i Snuten i Hollywood 2 och Rocky IV. Hon är så stor, värsta jätten, och sen har hon ett sätt jag inte klarar av. Hon är för mycket!


Kille: "
Karlsson på taket", en vacker och genomklok och lagom tjock man i sina bästa år - enligt egen beskrivning. Han skrämmer mig på riktigt. Fröjd tyckte det var en bra person. Jag förklarade att man inte vet om han är 12 eller 30 år. Han har ju gubbskjortor på sig och är flint bak på huvudet, men han beter sig som ett barn. Rena skräckhistorien.

Nu var det min tur att fråga Fröjd.
.
Han valde Farmen-Qristina som tjej och...
.
...Marilyn Manson som kille.
.
.
Har vi gjort bra val? Vilka skulle ni välja? En tjej och en kille.
.
.


12 kommentarer:

  1. sv; nej då inte de minsta, men måste ju ha en som kommer passa min nya design vetdu

    SvaraRadera
  2. shit ass� l�gg till Peter Jihde (h�llt frisyren p� honom ser det ut som) och Berta i 2 and a half men

    SvaraRadera
  3. OKi. Så Kille: Peter Jihde och Tjej: Berta i 2 and a half men.
    Men din å,ä och ö blir fyrkanter. Skall det stå: Hällt frisyren på honom ser det ut som? fattar ändå inte vad du menar... menar du att det ser ut som "typ" en peruk. Att den bara ligger där?

    SvaraRadera
  4. Hej Marlene! Jag råkade komma in på din blogg ...Du verkar vara en helt underbar kvinna - kreativ, trevlig, snygg, du har en härlig stil! Önskar att det fanns fler som du

    SvaraRadera
  5. Tack Anonym 2. Bland de finaste kommetaren jag fått här på bloggen=) Hoppas du väljer att fortsätta läsa min blogg.. Kram

    SvaraRadera
  6. Hahaha...
    ok...Jag vet inte vad hon heter men inte ens silikonbröst hjälper till....
    http://img372.imageshack.us/img372/9346/scary166796ka.jpg

    Man vill jag defintivt inte vakna upp med överhuvudtaget....

    /Peter

    SvaraRadera
  7. eller vänta förresten....

    http://img261.imageshack.us/img261/1617/bird119vl.jpg

    SvaraRadera
  8. taaack taaack marlene! Jag trodde jag var den enda i hela varlden som tycker att en person i en barnhistoria ar laskig...som en skrackhistoria!
    men nu vet jag att du ocksa tycker det, skont!
    en annan som jag inte gillar ar dunderklumpen! vad tycker du om honom?

    /malin

    SvaraRadera
  9. Till Peter: Din första länk ledde ingenvart men den andra bilden såg jag. Du har verkligen ansträngt dig för att hitta dina mardrömmars kvinna.

    Till Malin: Tror ej att jag såg det så mycket. Inge minne av det men jag tyckte inte om "Rädda Joppe" (går nu igen på tv föresten)
    Det är en pojke som tappar bort sitt gossedjur hela tiden och så måste hans mamma och mammas kille leta och rädda Gossedjuret Joppe. Jag grät ibland när jag såg det för det var så läskigt och jag förstod aldrig hur den där pojken kunde vara så knäpp att han utsatte sitt gossedjur för så hemska saker. Jag tyckte han var som ett problembarn och inte fattade något.

    SvaraRadera
  10. Karlsson på tacket var ett mycket bra val. jag hatar honom. så jävla självgod och vidrig.

    SvaraRadera
  11. Karlsson på tacket var ett mycket bra val. jag hatar honom. så jävla självgod och vidrig.

    SvaraRadera
  12. Första länken funkar för mig ju...
    Skumt??

    http://img372.imageshack.us/img372/9346/scary166796ka.jpg

    Den är kanske en tankeställare till alla som har anorexia som ideal....

    SvaraRadera