måndag 16 juni 2008

Discofilm 90grader

Tittade på mina första inlägg här på bloggen igår, och fann en film som jag gjorde om och förbättrede.

.

Det var någonstans vid hösten 2007 som jag och Alexandra åkte till sthlm. Vi hälsade på Peter. Peter hade ett discorum där vi fulade oss och dansade. Alt detta hamnade på film eftersom Peter riggat upp min kamera på stativ, och idag är jag glad att han filmade allt eftersom jag verkligen ser hur roligt vi hade, och jag ler varje gång.

.

Jag har frågat om Alexandra vill leva "power meet liv" med mig fre eller lör under just Power meet, men hon har ej svarat. Får ringa idag. Hon har väl inga pengar på mobilen.. Suck.

.

När jag ser den här filmen älskar jag mig själv. Är glad över att vi haft så roligt.

.

.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar