torsdag 19 juni 2008

Inte idag

Varför jag inte bloggar idag...

Det har hänt jättemycket och jag har en massa bilder som jag skall göra ett album av.
Sedan har jag köpt "värsta" grejerna idag. Kan ju säga som så mycket att flamingon ute på loftgången behövde en hankompis=)
Men jag är så trött och tjurig, samt lite grinig så jag orkar inte sitta här och skriva om allt och välja ut bilder m.m.
Imorgon om jag orkar. Nä, då är det midsommar. Allting får väl komma paff, bom, smäll, (idag och midsommar).
Kram på er.

3 kommentarer:

  1. Falmingo??? Du kanske är lite i allafall...Har du shoppat för mycket med mamma idag? :)

    SvaraRadera
  2. Lite så där vimsig ja. Haha. Jag shoppade det jag tittat på länge. och två jackor. jag hade ingen sommarjacka och mamma sa att jag såg ut som en lodare med mina tjocktröjor. Hon sa så. en lodare! Haha. Men vi har fortfarande ingen stor spegel hemma. Ser ju inte hela mig. inte lätt i alla lägen. men jackorna är väldigt fina på mig. Chickt.

    SvaraRadera
  3. sv; hahaa msåte du alltid ha värdlens klockrenaste åsikter och dom stämmer ju in så rätt! de är sant. sverige är alltid segast på att uppdatera sig.. inte för att jag tror italien behåller vm titeln kan man iaf heja viljet jag gör för fullt,

    planer för midsommar?
    ps: vill du se the real me besök min bilddagbok isf.

    SvaraRadera