söndag 22 juni 2008

Idag "flöt" det på bra...

Lindas ma o pa är bortresta så Linda och Hysni har deras villa för sig själva, (Linda, Hysni och Lindas barn).

Gabriel och jag åkte dit och drack te och åt frukost, sen badade jag med barnen, gungade, dansade runt midsommarstången, lekte björnen sover och eftersom jag är bäst på att trolla så trollade jag fram en varsin Hello Kitty present till båda barnen.


Dagen flöt på och allt kändes bra.



Efter vi badat skulle det duschas Det var jätteroligt. Jag lyckades hålla dom sams och tvätta håret på båda två.


Det här är Stampe. Vilket ovanligt namn va? Haha

Inget speciellt eller roligt med detta inlägg, men ni älskar ju bilder så jag vill inte vara sämre än att lägga upp bilder i massor.
För övrigt BRA dag fast det har varit mulet och regnat lite grann.

Som vanligt finns det flera bilder att se. Här har ni hela dagen.
.
.
PS; Den där Stampe fick ryck när jag skulle lyfta in honom så jag har rivsår på hela mitt vänsta (ert högra) bröst. Massa rivmärker. Ser dumt ut=(

2 kommentarer:

  1. Din bikini har verkligen samma färg som poolen!

    SvaraRadera
  2. Haha. Ja, det stämmer faktiskt:)

    SvaraRadera