fredag 6 juni 2008

Becca...




8 kommentarer:

  1. Hur ska du kunna toppa det här inlägget?

    SvaraRadera
  2. Vem? Hon eller jag? för det är inte jag på bilden. deta är Rebecca. Syster.... Kram kollega!

    SvaraRadera
  3. Haha ok ,trodde det var du d� �r ni s�ta b�da tv�..L�ste nog lite illa sorry.

    SvaraRadera
  4. Woow! Stor hon har blivit.. jag va tvungen o kolla två gånger innan jag insåg att det va Rebecca! Herregud! Tiden går ju så fort.. hon är ju kvinna snart.. o har säkert inte den blekaste aning om vem jag är.. Hur gamal är hon nu? :-D
    Säg hej från Abby iaf.. Så får vi se hur förvirrad hon blir.. :-P

    SvaraRadera
  5. oki. skall göra det. berättar även för henne att du bor i London. Får se vad hon svarar=) hugs!

    SvaraRadera
  6. Hon är ljuv din fina syster, du kommer att få konkurens och det ganska snart!

    Klarar du det?! ;)

    SvaraRadera
  7. Ja. Vi ligger på så olika åldrar så vi kommer inte att krocka;)

    SvaraRadera