lördag 1 september 2012

Äntligen är stringhyllan beställd.

Har varit sängliggandes så när orken kom fram, åkte datorn fram. Skulle beställa en lampa som Gabriel vill ha i Antonios fönster men den är slut överallt. Likaså filten som matchar lampan som jag vill ha till spjälsängen. Tillslut hittade jag lampan på en sida som heter sovtex.se. 453 kr för en lampa i fönstret blev det.

 
När jag ändå har surfat runt på olika sidor hela dagen passade jag på att beställa lite annat till hans rum som jag har önskat mig.
Tex en vit stringhylla pocket. Har önskat mig en sån sen Antonio var 4 månader, (nu är han 8).
De kostar 965 överallt. Jag beställde min från designonline där det var fri frakt.

Längtar så himla mycket tills paketen kommer att komma. Hoppas det blir i nästa vecka. Fast jag kan inte sätta upp stringhyllan än. Den ska sitta över kökshörnan...som jag inte har hittat/skaffat än.

2 kommentarer:

  1. http://www.lillakotten.se/produkt/Lampskarm-Gron

    Där har du lampan!

    SvaraRadera
  2. Det står att jag hittade lampan. Står på Antonios rum nu. Snabb leverans. Det är filten som är omöjlig att fa tag i;)

    SvaraRadera