tisdag 11 september 2012

På besök hos Erika

Idag var vi och besökte Erika. Hon har två döttrar. På bilderna syns visst bara en, men det var två. Det gick superbra. Antonio gnäller inte, utan tittar på när de andra leker. Sen får han vara med. Han blir inte ledsen om någon av de andra barnen tar hans leksak, utan han leker med något annat då. Skönt att han inte förstår än. Han bara finner sig i vad som sker.
Erika bjöd på god mat. Senare blev det fruktsallad och kaffe.

Antonio fick ett par skor, en adidasjacka och en superfin pyjamas. (Som flickorna inte kunde ha längre). Erika envisades med att vi fick sakerna, men jag envisades med att vi kan låna. Utifall hon ångrar sig….eller vill ha fler barn. Haha.

Jag sa att vi tar dem. Vill hon ha tillbaka när Antonio växt ur, får hon det. =)

Han sover i pyjamasen nu. Ska ta bilder imorgon så ni får se.


Imorgon ska vi åka och titta på de där förbaskade dyra plexiglas-skivorna. Har ju tittat runt och det är dyrt överallt. Där vi ska titta imorgon, där beställer jag efter de mått jag själv vill ha. Sen ska jag hämta ut stringhyllan som kom idag. Ska se om den skall sitta över köket vi skall bygga själva. Om den ska det går jag lite med hyllan som utgångspunkt när det gäller måtten. Har ju inte fått upp något på väggarna än. Men Antonio är ju bara på golvet än så länge så det är ju ingen panik om jag säger så.
Just det, nu hängde kanske inte alla med. När jag skriver att vi ska bygga kök är det ett barnkök jag menar.

2 kommentarer:

  1. Ha ha, Antonio är bara för gullig. Verkar nöjd bara han får ha något att tugga på, precis som en liten hamster som du nämnde.

    SvaraRadera
  2. Lotta: Har kommenterats lite på min facebook om detta. Där skrev jag att jag är rädd att han komemr över min iphone. Kvar blir väl bara ett kretskort. ;)

    SvaraRadera