fredag 21 september 2012

Beställd till Antonios rum

Tanken var att vi skulle snickra ett kök till Antonio. Men när Mickis nya elspis med häll kom ut så kände jag: Jaaaa. En sån ska han ha.
Häll har vi ju hemma och det kommer att vara det mest naturliga för honom. Bättre än spisplattor. Plattorna lyser i rött när man sätter på spisen. Spisen kändes så rätt när jag såg den.

När jag fått hem spisen skall stringhyllan upp. Och sen kära ni. Då snickrar vi en köksdel med diskho. Bakom spisen och siskhon skall det vara kakelimitation. Kommer bli kanon det här. Äntligen går det framåt.
Beställd från lekmer.se
Produktbeskrivning:
Spis med el från Micki. Laga mat på en spis med modern och realistisk design. Plattorna på hällen kan tändas och lyser med rött sken precis som på en riktig spis! Vreden till ugnen klickar när man vrider dem. Plåt till ugnen ingår. 3AA batterier behövs, ingår ej.

Storlek: 36x32x55cm

1 kommentar:

  1. Viken fiiin den får ju en annan köpa när grodan fyller 1 hihi min gamla spis som mina andra barn lekt med har sätt bättre dagar :)) // mia

    SvaraRadera