måndag 10 september 2012

Lovely babeies kissing

Idag mötte jag upp min mamma en snabbis. Jag var ut med Hiro och Antonio. Så mamma följde med till parken för att gunga med Antonio. Väl i parken kom min granne Malin och hennes vän Madeleine förbi. Madeleine har också en bebis. Jag blev uppbjuden hem till Malin som inte kunde bjuda på kaffe, så jag stod för kaffet…och torkad frukt. Jag äter ju inte fikabröd så jag tog med mig persikor och torkade plommon.

Här händer det saker. De börjar ta på varanda. Vilja äta upp varanda. Så jag satte snabbt på videokameran. Missade visst fokus men det går att titta på ändå. Antonio pussar på Milian. Och sen är pussar dem på varanda, med öppna munnar, på samma gång. Så gulligt. Som mamma så utropar man töntiga ljud när sånna här saker händer. Antonio har aldrig pussat på ett annat barn förut.


4 kommentarer:

  1. hahah sååå söttt jag dööör !!!!!!

    SvaraRadera
  2. Men guuud vad gulligt! Jag dör också lite här!

    SvaraRadera
  3. Vad sött! Älskar när bebisar pussar sådär med munnen vidöppen.
    Sött när dom ramlar ihop på slutet och sen bara ligger kvar på rygg :)

    SvaraRadera
  4. haha guud vilken söt video!!

    SvaraRadera