måndag 24 september 2012

På MVC idag

Idag var jag och Antonio på MVC. Barnmorskan skulle titta lite hur det såg ut på mig efter förlossningen. Fortfarande rött och lite svullet. Då jag har så mycket besvär fixade hon en tid åt mig till kvinnokliniken. Ska dit 16:e oktober. Ska ta upp en massa saker när jag kommer dit. Det är en början i alla fall. Detta besök och sen att jag ska börja hos en kurator. Får se sen hur det kommer fortsätta.

Förutom att vi tittade på ärren togs ett cellprov, kissprov och så tillslut diskuterade vi preventivmedel då jag får bölder i ansiktet. När bölderna försvinner får jag fula ärr i blå/lila nyans.


Efter MVC haffade BVC upp mig då de såg mig. Jag skulle dit senare men de råkade ha en tid på en gång så Antonio fick träffa läkaren. Magmunnen krånglar och han får ofta uppstötningar. Detta gör att han kräks. Han kan inte äta bitar så jag får mixa all barnmat till puréer. Det var mycket viktig information då vi matat honom med barnmat med små bitar i. Så det blir flaskan och så lite mosat ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar