lördag 29 september 2012

Melamintallrikar och muggar

Idag har jag varit och kikat i en affär i Västerås som heter Nisses. Nisses går i konkurs och har just nu 50% på allt i butiken. Har inte varit där tidigare men idag åkte vi dit. Min mamma, syster, Gabriel, Antonio och jag.

(Stort tack till den unga tjejen/personal som gick och fyllde Antonios nappflaska med vatten)

Var ju inte så mycket kvar i butiken men jag hittade två ensamma tallrikar i en hylla. De är i melamin. Tyckte de var så fina och blev ännu gladare när det fanns några muggar kvar. Tog två av varje mönster.

När jag kom hem hamnade allt direkt i Antonios rum. Färgerna och mönstren passade så bra ihop med en uggleväska han har.

2 kommentarer:

  1. Gå till Ikea idag dom har pyssel på deras textil avd om du köper tex en pall så får du pyssla med deras textiler och får tyget gratis samt att du kan tävla om 5000 kr present kort. Var där igår såååå roligt.

    SvaraRadera
  2. Jaha. Vi var ju på Erikslund igår. Visste ej att de hade pyssel. Idag ska jag göra lite saker på en parkering... Sen ska vi på marknad på Vallby.

    Tack för tipset. Kanske någon läsare läser och åker till IKEA :)

    SvaraRadera