tisdag 18 september 2012

Lek hos Erika


Idag gick Antonio och jag...nej, Antonio gick inte. Idag körde jag Antonio i vagnen, i ösregnet, hem till Erika. Hon har två döttrar, 1½ år, och en på 3 år. Där var vi i 4 timmar. Lekte, åt mat och hade en mysig dag.
Erika och jag har pratat om allt. Förhållande, barn, utveckling, förlossning, kärlek, jobb, utbildning, spindlar och mycket annat.
Den äldsta tjejen säger Antonios namn så gulligt. I början blev det Tonio, men det har utvecklats till Antonio nu. Och mitt namn, Marlene, blev En eller nåt. Vi hörde inte riktigt. Haha, så gulligt.

Antonio fick lite kläder som Erika rotat fram ur källaren. Vi tackar och bockar=)

Nu blev det ingen bild på alla barnen ihop. Vill visa bild på HUR dem leker. Nästa gång. Lovar=)

Och Erika existerar. Även fast hon inte syns;)

 
Antonio har fått nya mössor. Jättefina! Tog med mig dem till Erika då jag inte hann prova dem igår. Jag älskar att ha färgglatt ibland. Och nu är det ju mössväder ute. Älskar mössor. Något jag verkligen snöat in mig på för tillfället.
 


2 kommentarer: