söndag 9 september 2012

Sjuknar om varandra

Den dagen jag blev bättre sjuknade Gabriel in. Nu är han sängliggandes. Svårt att göra allt själv här hemma. Nu på helgen brukar vi städa inför veckan då Gabriel inte kan hjälpa till lika mycket. Men jag har tvättat lite, hängt in nytvättade kläder, dammsugit m.m. Gabriel plockade diskmaskinen och så åkte vi till Lidl. Jag orkade inte gå på maxi. Ville testa lite udda märken, samt bara ha lite gott hemma. Köpte yoghurt, torkad frukt, och massa färsk frukt. Nu har jag mellis för hela veckan.

3 kommentarer:

  1. Hur mkt väger du nu??

    SvaraRadera
  2. 60 vägde jag sisst hos doktorn. Var sjuk då och hade inte ätit så bra. Så 2 kilo under målet. Mitt nya mål är 58. Det jag bara drömde om efter förlossningen=)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hur mkt har du totalt gått ner och hur mkt hade du gått upp när du var gravid?. Gick själv upp 23 kg och har gått ner 19 av dom och min son är snart 9 månader.

    SvaraRadera