tisdag 18 september 2012

Tävla om en mössa från Noonidesign!



Nu lottar jag ut dessa fina mössor från Noonidesign.
Blå mössa     6mån - 2 år
Röd mössa    2år – 4år
Grön mössa   4år – 6år

I denna tävling behöver du inte gilla någon facebooksida, inte dela något i din blogg och inte behöver du anmäla dig till något nyhetsbrev.

Den här tävlingen är superenkel!


Allt du behöver göra är att skriva en kommentar under detta inlägg:

  • Vilken mössa vill du vinna? Blå mössa 6mån-2år, Röd mössa 2år-4år eller Grön mössa 4år-6år.
  • Skriv din mail eller länka till din blogg…eller båda. Så jag kan kontakta dig för adress.
  • Till de tre lyckliga vinnarna kommer mössan hem i brevlådan.

Tävlingen slutar på Söndag.

 

 
Vill du också ha en sån här fin mössa kan du lägga en beställning på Noonidesign.blogg.se eller maila direkt till noonidesign@hotmail.se

Mössorna kostar 100 kr/st.

På Noonidesign hittar du inte bara mössor utan även härliga barnkläder!
 

Så här mäter du ditt barns huvud för att få rätt storlek i din beställning
1.      Sätt på en mössa som passar ditt barn. Mät runt mössans nederkant runt om. Skicka cm i mailet.
2.      Du kan även skriva storleken på mössorna ditt barn har.

Tex.  Så här skrev jag i min beställning:
Har har en POPmössa kortare modell som sitter bra på huvudet.
Det blev 47 cm i alla fall. Mössan han har på sig är storlek 48/50.

 

 

21 kommentarer:

  1. 1. Den blåa mössan :)) Superfina är dom alla tre!


    2. Melita@live.se

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag hade gärna velat vinna den blå mössan till min lilla tjej som fram i höst är ett halvår gammal. Det var kul att se att mössan i hennes storlek var just blå, då vi har redan alldeles för mycket ljusa plagg i hennes garderob. Hon behöver definitivt mer färger och mönster :-)

    Jag har just hittat hit och passar på att tacka för en mysig och personlig blogg! Det är alltid roligt att kika in här och läsa om dig och Antonio.

    Min mail: veronica.sandberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Åh jag skulle vilja vinna den gröna mössan ;) super fin ju!
    Adam har stort huvud så den skulle han nog kunna ha ;)
    Behöver just en mössa åt honom så jag hoppas man har turen på sin sida nu och kan vinna en sådan ;)

    Kul att du har tävling. ;))

    Tigersweet1@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Kom att tänka på en sak , den blåa mössan skulle nog passa mer till hans jackor ;) den skulle Adam vilja vinna istället ;)))

    SvaraRadera
  5. Melker tävlar om den blå mönstrade mössan som skulle passa hans blå/röd/vita skaloverall från p.o.p :) Tack på förhand, Marlene och Anthonio!

    SvaraRadera
  6. Om jag vinner vill jag gärna ha den blåa mössan.

    caroline.lindstrom@live.se

    SvaraRadera
  7. den gröna mössan! :D

    kuscu-021@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Jag är med och tävlar!

    Skulle vilja vinna den blå mössan 6 mån-2 år till min lilla tjej. Älskar mönster som både passar till pojkar och flickor, trots att man hela tiden får frågan "åh, vad heter han?" "HON heter Meiya":)

    therese_nordlander@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hej =)
    Blå mössa 6mån-2år skulle jag vilja vinna :)

    moajoha_91@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Blå mössa! eller nää, röd! eller ska jag ta grön? åh, beslutsångest..alla är ju så fina!! ; ) Ok då, jag säger BLÅ!!

    Lucillefredriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej
    självklart är jag med och tävlar.. Har blitt likadan som dig och snöat in mig på färglada mössor nu i höst... är ju så fint på de små =)

    Om jag vinner vill jag gärna ha den blåa mössan till William.. =)

    Nu håller vi tummarna till tusen..

    *kram*

    SvaraRadera
  12. Åh va roligt med en tävling! Härliga färger på alla mössor! Men den röda skulle gå hem här hos oss. Fräck färg på en busig unge! :)

    jordgubbe5@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hej Marlene! Åh så kul med en tävling där man slipper ha Facebook, för då kan jag också vara med :) Är inne på din blogg dagligen för du verkar vara en härlig person som bjuder oss läsare att komma dig så nära som du gör. Läste din blogg när du var gravid, och nu när jag själv är gravid går jag tillbaka till dina gamla inlägg för tips och råd och för att läsa hur din graviditet var! Min bebis kommer i början av 2013, så jag är gärna med och tävlar om den blåa mössan :)
    Kram Sandra

    sandralindqvist@live.com

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Är en Västerås tjej som sen 7år tillbaka bor utanför Gbg. Snöade in på din blogg för ett halvår sen och fastnade. Tycker det är kul och läsa om loppis fynd och se hur du inreder. Sötnosen Antonio har ju fått ett superfint rum!
    Jag vill gärna vinna den röda mössan strl 2-4år till min son som fyller 2 år på söndag! Ha det bra:)
    / Jessica
    jessica_viksell@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Skulle vilja vinna den blå mössan, för min dotter är ca 5 och en halv månad. Gillar din blogg och kollar en sväng varje dag, tycker om att du skriver så mycket om antonio och vad han lär sig, är underbart att se barn växa upp. Själv har jag två stycken en på snart 8 och sen min lilla då:) /Ida
    rally_tias@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Egentligen vill jag bara berätta att jag kom av en slump in på din blogg när jag väntade mitt andra barn som nu är snart fyra månader. Det började som så att efter RUL så upptäcktes vidgad njurbäcken på min grabb i magen och jag googlade frenetiskt på kvällen vad det betydde. Kom på nå vis in på din sida då den relaterade till när A låg i din mage och sedan föddes utan komplikation.
    Sen att jag oxå är västeråsare och "kände igen" dig sedan "Pluto-tiden".
    Nu föddes min kille oxå utan komplikation, och skulle va super gullig i den blå mössan, samtidigt som storasyster (2 1/2år) gillade den gröna. Så "vi" tävlar väl om två utlottningar ;)
    Måste berömma dig för att du verkar vara en stark och handlingskraftig kvinna!
    / mikaelalinders@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hej! Jag skulle vilja vinna den blå mössan 6 mån - 2 år till min son som föddes den 28 dec! Jag hitta till din blogg när jag var gravid och tyckte att de var kul att vi skulle ha nästan samtidigt. Så efter de läser jag din blogg nästan dagligen och tycker de är så kul att läsa om A och se hur fint du gör hemma.

    Marielle_lin@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Spännande!! Imorgon avslutas tävlingen och jag har sedan den startades föreställt mig Melker i den blåa fina mönstrade mössan. Mest för att jag är rätt feg att köpa mönster och färg själv åt honom då jag tycker det blir rätt "hårt" mot hans hy och personlighet. MEN barn är ju barn, klart som fasiken de ska ha lite färg och mönster.. än mer om man lyckas vinna i en tävling. Och för att denna mössa är i den blåa färg han är som finast i, mönstret är ju också så himla läckert. Lycka till den som vinner :) Kram rebecca och melker

    SvaraRadera
  19. Jag vill vinna den gröna möösan 4- 6 år.
    linda_ss@hotmail.se

    Linda från Västerås

    SvaraRadera
  20. Det var snygga mössor! Synd att man missade tävlingen! Får satsa på att köpa en ny mössa istället. :)

    SvaraRadera