söndag 23 september 2012

Och vinnarna av en varsin mössa är…

Jag drog vinnare genom att slumpa fram tre nummer bland kommentarerna. Alla som tävlade om blå mössa fick nummer 1 och framåt beroende på vilken kommentar det var i kommentarsfältet. Samma gällde grön och röd mössa.

Programet jag använde för att slumpa nummer hittar ni här: Slumpgenerator

 
Och vinnarna är (trummvirvel):

Blå mössa: Mikaela som vinner den till sin lilla son. Tack för alla fina ord i din kommentar.

Röd mössa: Linnea som vill ha en fräck färg på busig unge!

Grön mössa: Vinner storasyster Maira till sin älskade lillasyster.

 
Har mailat er om att ni ska maila mig era adresser så kommer mössan med posten.
Stort grattis!

 

10 kommentarer:

  1. Skulle vara kul om du gjorde ett inlägg med tips på snygga kläder till killar :] Har själv en son på snart 4 månader!

    SvaraRadera
  2. Men OJ,,Jaa! Jag som nästan aldrig brukar ha tur i spel, Tusen Tack slumpen!! (eller joförsig, va ju lillkillen som vann så är ju hans tur) Dock har jag inte fått nå mail så jag kan adressera till dig!? (för jag antar att jag va den enda Mikaela i tävlingen)
    Tack Tack Tack!

    SvaraRadera
  3. Fina söta Antonio! Behöver nog en kram av han snart igen! <3

    SvaraRadera
  4. PinkNation: Under kategorin "Antonios kläder" finns inlägg med..ja...hans kläder=)

    Ketegorier hittar du i vänsterspalten om bloggen.

    Kram

    SvaraRadera
  5. mikaelalinders@hotmail.com?? KOpierade det som stod i kommentaren. Var bara en Mikaela vad jag kan se och det var den med den mailadtressen. Har mailet hamnat i skräpposten?

    Men maila mig din adress på marlenezufic@hotmail.com

    Kram

    PS; förlåt om det har blivit krångel=(

    SvaraRadera
  6. Va roligt att för en gång skull få vinna! Men jag såg att jag heller inte hade fått nåt mejl, men däremot såg jag din mejladress här ovan så jag mejlar på den. Tack igen o ha de bra!

    SvaraRadera
  7. Men va knasigt!!!?? Varför har det krånglat. Kopierade det ni skrivit. Har inte fått något felmedelande från hotmail. Har aldrig blivit så här förrut. Jag förstår inte. Ber om ursäkt då allting krånglat. Va bra att du löste det Linnea=) Kram

    SvaraRadera