söndag 16 september 2012

Hortons igen

Var inte alls så länge sedan jag hade min sjukdom. Nu har jag i helgen haft två attacker, och däremellan konstant huvudvärk. Så jag anar att helvetet är på väg att brytas ut. Jag orkar ingeting. Jag orkar typ en sak/dag.

Har inte orkat göra skissen för Antonios kökshörna. Inte ens har jag packat upp stringhyllan som jag beställde. Den kom i fredags. Får se om det har med nacken att göra. Ska till sjukhuset på onsdag.
Tur man har världens bästa grannar. En ska ta Antonio, en annan skjutsar upp mig.
Hjälper inte sprutorna jag får mot nacken mot huvudet får jag boka tid till neurologen. Jag har fått för mig att nacken påverkar huvudet.

Jag orkar inte få hortons nu. Jag orkar bara inte… =(

Bjuder på bilder från idag:

1 kommentar:

  1. Vilken snygg skjorta du har på dig på bilderna. Var har du fått tag på den?

    SvaraRadera