söndag 2 oktober 2011

Vem är bakis idag??


Igår skulle min sambo Gabriels fotbollslag ha avslutningsmiddag med tillhörande bowling. Innan de gick ut så var det fördrink här hemma. Jag hade köpt en ny klänning till dagens ära för jag ville också varafestfin=)

Det var mycket trevligt igårkväll. Dock blev jag helt slut av allt folk så idag har jag legat heeela dagen. Känner mig bakis. Har tagit en kvällsdusch och nu är första gången idag jag ser på tv och har öppnat min dator. Har haft så ont i ryggen så tror det är därför jag legat. Har jätteont.

Jag skrattade så mycket åt alla grabbarna igår. De var så roliga.

Hiro var jättepopulär och fick sitta i mitten och alla klappade honom.

 Grabbarna spelar någon form av kortspel.
Gabbe töntar sig medans det dyker upp någon på bilden bakom oss och bara kommer med på bild. Det är en sån här bild där man skall ringa in det där huvudet i rött, med texten: "Vem fan är du"?.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar