tisdag 4 oktober 2011

Har så sjuuukt ont

Jag har så jävla ont i höften och ryggen så jag vet inte riktigt vad jag skall göra. Vill nästan gråta men eftersom jag inte gråter nu under graviditeten så gråter jag bara innombords. Jag låter inte smärten hindra mig till att göra det jag brukar men vissa saker går bara inte. Som att böja sig ner alla gånger. Tacka gudarna för stolen i hallen. Den underlättar verkligen min vardag då jag så ofta tar på mig mina skor.
Gå in och ur bilen är jobbigt.
Resa mig upp ur soffan är ett mission.
Gå upp och kissa 5 ggr/natt är också jobbigt.
Försöker vara ute och leka med Hiro som vanligt. Gå promenader och så. Mjuka upp ryggen.
Hoppas det går över snart.

5 kommentarer:

  1. OK. då ska jag försöka hitta på det sedan när jag hinner, skulle vara kul att se =))

    Allt bra annars med dej då? När är det beräknat att den lille ska komma? =) Kram

    SvaraRadera
  2. Svar: Den vita klockan har nog funnits ett tag, har sett den förr iallafall också. men ja den är jättfin! =)) Bara att önska sig i julklapp ;)

    SvaraRadera
  3. Varsam i västerås har bälten som ska underlätta mot just ryggvärk/foglossning. Kanske ska prova en sån?

    SvaraRadera