fredag 14 oktober 2011

Köpt tapeter, shoppat, fikat, middag.

Full fart hela dagen. Efter att min kompis Mikael och jag varit ute så gick vi hem och åt. Efter ett tag vaknade Gabriel, så när han var klar åkte vi till Öbergs färg och köpte tapeter… ja, vad tror ni vi ska med tapeter till? Renovering av sovrummet nästa! Gabriel blir tokig på mig. Hahahah. Det kommer bli så snyggt. Rummet kommer att bli ljust och fräscht.


Efter det åkte vi på lite ärenden och avslutade sedan dagen med shopping och fika på Erikslunds shoppingcenter. Ja, dagen var inte slut där, hem och hämta hunden, sen Gabbes syrra och hennes man för att åka och äta middag hos Gabriels mamma och pappa.

1 kommentar:

  1. Hej jag heter sophia och är 15 år! Älskar din blogg! Du är så otroligt vacker!

    Jag undrar hur gammal du var när du fick din tandställning? Var det värt det? Jag ska få min räls om ungefär en månad och ska ha den i två år. Och då känns det som om mina två bästa år i mitt liv kommer bli förstört. För det känns som om livet är roligast, 16,17..
    Blev du nöjd med resultatet osv?

    Skulle vara jättetacksam för svar! Vackra du!

    SvaraRadera