måndag 10 oktober 2011

Loppisfynd till bebisen. Skall göras om så klart!

Idag har jag fyndat två saker på loppis. Två fula saker som jag skall göra om. Trägrejen med nallarna skall sandpappras och målas vit. Runt halsarna knyts det spetsband. Kommer stå på skötbordet med tvättlappar i.
Trähjärtat var populärt när jag var liten. Hade ett själv, fast med en blomma på. ”Här bor Marlene” Ska sandpappras och jag skall skriva min sons namn därpå. På andra sidan kan det stå nåt lantligt som Amor, Carpe Diem, Kärlek, Vincit, Älskad, eller något i den stilen.

1 kommentar:

  1. Sv: Ja just ja, jag ska ändra på det med. Jo vallby byggnadsvård är skitbra om man ska köpa gamla saker. Jag brukar besöka det stället på somrarna ;)
    Sist jag var där så hade jag ingen användning för det dom säljer men nu skulle man ju kunna köpa allt :)

    SvaraRadera