lördag 29 oktober 2011

Presenter från Gabriel bla, Dolce & Gabbana


Gabriel kom hem i torsdags. Han har varit på semester I Barcelona i en vecka.

Han hade med sin världens bästa presenter till mg. En lotion till magen från Dolce & Gabbana av doften The One. Älskar parfymen, har två parfymprov hemma. Jag blev så glad och ännu gladare att han kom ihåg att jag gillar den doften. Han blev helt ställd och fejkade och höll med. I själva verket visste han inte alls att jag hade parfymproverna hemma och pratat om att jag gillade doften, utan han hade valt en lotion han gillade. Va kul att vi har samma smak då.

Fick även två paket av mitt favoritgodis som jag alltid köper på flygplatsen när vi är utomlands och om det finns där. Det är nötter i någon hård massa gjord på bla honung. Mosade i mig en hel kaka samma kväll och andra kakan kvällen därpå. Det går allvarligt talat inta att sluta äta om man väl har börjat.

Till sist fick jag en låda choklad. Det var så mycket nougat i, och mjuk choklad, som jag inte var så förtjust i så jag har bjudit bort det mesta när vi haft besök. Och så får ju Gabriel ta så mycket han vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar