torsdag 13 oktober 2011

Playdate i höstlöven

Försökt vara ute så mycket som möjligt idag. Smsade Elin och frågade och jag och Hiro fick komma över och leka en timme. Vi skulle ändå ut och gå. När vi kommit en bit på vägen insåg jag att kläderna jag hade på mig inte räckte till, och som grädda på det, kändes det som om jag skulle kissa på mig. Jag fick vända och gå hem igen för att kissa och sätta på mig en till tröja. Då det tar lång tid att gå med Hiro så blev det cykeln hem till Elin istället. Hundarna fick leka fritt och springa av sig.
Några av bilderna har Elin redigerat. Båda har fotat de små trollen=)

3 kommentarer:

  1. Det verkar som om du varje dag gör så roliga saker ned din hund. Nästan varje dag iaf :D

    SvaraRadera
  2. vilka fina bilder :) vad använder du för kamera? kram

    SvaraRadera