måndag 3 oktober 2011

Välkommen på kalas. Hiro fyller 2 år

Nu på lördag den 8:e oktober fyller Hiro 2 år.


Jag har bjudet massa små söta vovvar så alla kan komma och leka. Det är en öppen inbjudan så man kan bestämma sig i sista sekund. Hiro vill gärna träffa nya kompisar så alla med en liten snäll hund får gärna komma på hans kalas.

Det är öppet hus på lördag mellan kl 16:00-19:00 och alla som vill får kika in. Känner du oss och vill hälsa på utan hund går det givetvis bra. Alla andra vovvar som vill komma kan maila mig för adressen på marlenezufic@hotmail.com

Det bjuds på fika till hussar och mattar, och falukorv till de fyrbenta.

Vi hoppas på att det kommer en massa vovvar på denna hundträff så att man kan skaffa sig nya vänner till sina 4-benta

5 kommentarer:

  1. åh vad kul det hade varit att komma, tyvärr jobbar jag :/

    SvaraRadera
  2. Ååh, synd att man bor så långt bort då! Mina små nallar hade nog tyckt de va riktigt roligt ^_^

    SvaraRadera
  3. Superbra initiativ. Hundträff för små hundar. Bra sätt att knyta nya kontakter…för hundarna asså.

    SvaraRadera
  4. Åh, vad mysigt! jag jobbar annars hade jag och Molly gärna kommit! hälsa honom grattis.

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera